طنز:پس چرا وا نمی شوی یاهو؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



نسیم دانه را از دوش مورچه انداخت... مورچه دانه را دوباره بر دوشش گذاشت و به خدا گفت: " گاهی یادم میرود که هستی ، کاش بیشتر نسیم می وزید... "






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 2259
بازدید کل : 91960
تعداد مطالب : 281
تعداد نظرات : 613
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 281
:: کل نظرات : 613

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 21

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 33
:: بازدید هفته : 7
:: بازدید ماه : 2259
:: بازدید سال : 5254
:: بازدید کلی : 91960

RSS

Powered By
loxblog.Com

خدایا.. تقدیر دوست عزیزم را زیبا بنویس تا جز لبخند از او نبینم..

طنز:پس چرا وا نمی شوی یاهو؟
13 مهر 1389 ساعت 5:54 بعد از ظهر | بازدید : 1243 | نوشته ‌شده به دست محمد طغیانی | ( نظرات )

شعر زیبا ی  دردل یه شاعر با یاهو (جالبه)              

من که صد بار بکسل ت کردم، پس چرا وا نمی شوی یاهو؟


هر زبانی که اسپل ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



هر دمی بنده رفرشت کردم، این همه ناز و خواهشت کردم


وقت خود صرف دل دل ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



تو که آشغال ترین ایمیل هستی، بیخودی، ضایعی، چقدر پستی


قهر نکن یک کم اسگل ت کردم!
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



نامه یار در راه است، یارم آن یار چون ماه است


من دلم محرم دل ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



“قدس زیبای من تو آزادی، خیز و سر ده ترانه ی شادی”


دست کم من تخیل ت کردم!
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



تو که اسپم خورت ملس گشته، توی اینباکس پرمگس گشته


این همه من تحمل ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



دیگر این نازها کم کن، چاره ای بهر ماتم کن


صد تومان نذر کاکل ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



تو که آخر مرا ز رو بردی، بالا پایین و پشت و رو بردی


به جهنم، ول ت کردم،
پس چرا وا نمی شوی یاهو؟



 

 

ممنون از انتخابت

خواهشا بی نظر این وب را ترک نکن

هر روز به ما سر بزنید و شاهد بهترین مطالب باشید

با عضویت در خبرنامه زیباترین مطالب را در ایملتان داشته باشید

خواهشا به هر پست سر میزنید امتیاز دهی کنید به صورت پایین هر پست

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: طنز ,
|
امتیاز مطلب : 183
|
تعداد امتیازدهندگان : 60
|
مجموع امتیاز : 60
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مینا در تاریخ : 1389/7/30/5 - - گفته است :
عالی بود

<-CommentGAvator->
navid در تاریخ : 1389/7/24/6 - - گفته است :
salam khili khob bOD ke manam sar bezan

<-CommentGAvator->
مجاهد آنتی بدعت در تاریخ : 1389/7/20/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیز
من همه ی شبهات شما را پاسخ خواهم داد.....................اما من قبلا وبلاگم توی بلاگفا بود اما حالا دارم اون را منتقل می کنم به لوکس بلاگ...از شما دعوت می کنم وبلاگ قبلی را بخوانید...و بدون تعصب اظهار نظر کنید
این آدرس بلاگفا
mojahede-antibedat.blogfa.com

<-CommentGAvator->
علی بافنده در تاریخ : 1389/7/18/0 - - گفته است :
با سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه واقعا سایت باحالی داری من که شخصا خوشم اومد می خواستم اگه ممکن باشه با سایتتون تبادل لینک داشته باشم اگه شما هم مایل هستین منو با عنوان ((بزرگترین مرجع آموزش علوم غریبه))لینک کن اینم آدرس سایتمه www.abjad.vcp.ir بعدش تو بخش نظرات وبلاگم اعلام کن تا با هر اسمی که مایل بودی لینکت کنم با تشکر ممنون.

























کلمات کلیدی:علوم غریبه-دعا-طلسم-جادو-جادوگری-محبت- عشق-علوم-جن-روح-پری-موکل-تسخیر-اح

<-CommentGAvator->
narges در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
salam mamnun sar zadi aziz rastesh un ye ape makhsus faghat vase ye nafare

<-CommentGAvator->
narges در تاریخ : 1389/7/17/6 - - گفته است :
salam link shodi age dust dashti mano link kon rasti chera sisteme tabadol linket faal nist?

<-CommentGAvator->
reza در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
سلام عزیزم نمیدونم منظورت از کمی خسیس بازی در میاری یعنی چه؟ لطفا منظورت را کامل برام بنویس

<-CommentGAvator->
afshin در تاریخ : 1389/7/15/4 - - گفته است :
سلام وبلاگ زیبایی داری اگه خواستی به خونه ی ما هم سر بزن تبادل لینک هم کنی مشکلی نیست وبلاگ من آهنگ درخواستیه هر آلبومی خواستی در خدمتیم.

<-CommentGAvator->
niloofar در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
salam 1ta joon mamnoon ke be saitam omadi.ba nazaret kamelan movafegham .saite zibaii dari tabrik migam

<-CommentGAvator->
niloofar در تاریخ : 1389/7/14/3 - - گفته است :
salam 1ta joon mamnoon ke be saitam omadi.ba nazaret kamelan movafegham .saite zibaii dari tabrik migam


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: